„Dużym atutem dla naszych Klientów ma być nie tylko zasięg baterii, ale właśnie serwis door-to-door. Jeśli coś nam się stanie z rowerem, zgłaszamy usterkę poprzez formularz kontaktowy na egroclin.com. Nasz serwisant lub kurier przyjeżdża pod wskazany adres i po naprawie dostarcza nam rower z powrotem” – tłumaczy Michał Seidel
Firma mocno stawia na sprzedaż internetową. Klienci zamawiają już pierwsze modele, a od kilku dni można nabyć rower w systemie ratalnym z niską ratą nie przekraczającą 100pln miesięcznie.
„Chcemy mocno namieszać na rynku elektromobilności. To nie tylko szerokie perspektywy biznesowe, ale również projekt ekologiczny a wszyscy wiemy jak bardzo dbanie o środowisko jest ważne w dzisiejszych czasach” – mówi Michał Seidel
Biorąc pod uwagę powyższe aspekty, nie przypadkowo całość projektu powierzono poznańskiej agencji Good People, czyli po prostu Dobrym Ludziom. Agencja, którą notabene również zarządza Michał Seidel, chętnie angażuje się w projekty ekologiczne i dbające o szeroko rozumiane bezpieczeństwo. To właśnie agencja Good People odpowiada za akcję społeczną „Lepiej w kasku”, która przez niemal 3 rata osiągnęła ogólnopolski zasięg ponad 12,5mln mieszkańców naszego kraju.
Więcej na stronie egroclin.com



